Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~michup91

Dobrze jest!


Tylko Go trochę za mała, ale to taki tyci błąd. Generalnie to bardzo dobry kadr, super klimat i modelka wyśmienita!
Gratuluję!


Brakuje mi tu znaczka "Lubię to!"
Fajnie wyciągnęłaś niebo i do tego kolory na dole, rewelacja!


Trochę ciemno, ale oddaje klimat. Gdzie to?


no i brakuje mi tu przycisku "Lubię to!" ;P


Takie standardowe, ale sam nie mam takiego;] Ładnie chmurki wyciągnięte.
Trochę szkoda, że horyzont ucieka;P


bardzo fajnie ustrzelony street Kompozycyjnie i technicznie bardzo ok!


nicość uzyskałeś, na prawdę kamienna twarz kadr, obróbka, dynamika na plus, ale do czegoś muszę się przyczepić;] ja bym ustawił ramiona modelki równo.


Helios! nie chcesz się pozbyć przypadkiem? chętnie przygarnę;P
tak nawiasem, plenoptic photography to nasza "przyszłość" xD


stałem gdzieś tam z tyłu za tą Globicą a ja jeszcze nie miałem czasu się nawet przywitać z Blachowskim;P


ale światełko good no i klimat jest!


pocztówkowo podoba się!


ŁaŁ xD ja to już zapomniałem o tym digarcie;P


takie pozytywne i ładne kolorki


Jak na trudne warunki to fajnie złapane, błyśnięte przyjemnie. No i moment też całkiem Nie ma się do czego przyczepić!


weź, sobie przejściówkę spraw na m42 i będziesz miał jasny, ładnie rysujący obiektyw A co do fotki, to światło takie jakieś dziwne i zielenią zalatuje trochę;P


co to jest?


No już coraz lepiej jeszcze trochę Ci się chmury poruszały widać miejscami.
a budynki chciałeś powyginane?;]


kadrowo fajnie, moment też niezły, tylko trochę balans bieli siadł


ja już mówiłem:P


będzie na konkursto mi się najbardziej widzi
Fajnie tak na płasko wygląda:D


prawidłowo dobrze strzelone i ładnie niebo podkreślone!


ładnie nawet bardzo:D


pomysł fajny, kadrowanie ok.
trochę włosy i polik przepalony. a o 'modelce' nie będę się wypowiadał:P


bardzo ładnie światłem zagrane, i kompozycyjnie też mi się podoba



1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt